Medlemsgiroer 2016.

Vi leverer nå ut medlemsgiroer for 2016 til alle husstander i Skogbygda. Medlemskontingenten er kr 100 pr. person og kan innbetales på vår bankkonto 1271.22.78526. Husk navn på alle personer som innbetalingen gjelder for.

Interessen for historielaget øker og i fjor var vi over 150 medlemmer. Det er vi både fornøyd med og takknemlig for. Vi er avhengig av engasjement og interesse for lokalhistorien vår for å få fram og kunne presentere nytt stoff om Skogbygda i eldre tider. Vår Facebook-side gir oss gode saker og bilder fra dere, og det samme gjør tips og samtaler med kjentfolk fra grenda. Dersom dere kommer over gamle bilder eller saker, er vi svært glade for å ta del i stoffet eller historien. Spesielt trenger vi gode bilder fra gamle dager til bruk i årskalenderen vår.

P1030162P1030163

Bildene er fra et møte  på Fagerheim 13. april 2016 om registrering av nye kulturminner og gjenkjenning av gamle fotoer