Hjemmeside for Skogbygda historielag er nå klar til bruk.

Styret i historielaget har hatt som et prioritert mål å få opp vår egen hjemmeside til glede for våre medlemmer og andre interesserte. Hensikten med denne hjemmesida er å publisere viktig og interessant stoff, samt få til en god dialog med lokalhistorisk interesserte folk i bygda. Det er med stor glede vi kan opplyse at hjemmesida vår www.skogbygdahistorielag.no nå er opereativ.  Vi er amatører på dette området og ber om forståelse for at det  på ingen måte er et perfekt elektronisk verktøy ennå. Hjemmesida er utviklet av Egner Datatjenester i Skogbygda.

Vi er svært interessert i gamle bilder, historier og opplysninger som kan fortelle og dokumentere både i nær og fjernere fortid om hvordan livet var i bygda.

Inntil videre fungerer Gerd Husås og Bjørn Olstad som redaktører og mottakere av innlegg fra dere. Innlegg, bilder og andre nyheter kan sendes som epost til  vår felles e-post post@skogbygdahistorielag.no og blir automatisk videresendt til redaksjonen.

Hilsen styret.